شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
گزارش اختصاصی آوای رودکوف
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از نخستین ساعات شنیدن خبر تلخ شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان، اشک ماتم ریختند و عزاداری و سوگواری کردند.

فیلم | مردم کهگیلویه و بویراحمد سوگوار سید محرومان

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از ساعت های نخست خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و جمعی از مسوولان و همرانش در سقوط بالگرد سوگوار رییس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی شدند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد که مانند دیگر هموطنان با شنیدن خبر سانحه بالگرد حامل رییس جمهور و جمعی از مسئولان کشور در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به شدت نگران بودند، پس از اعلام خبر شهادت رئیس‌جمهور مردمی و یاران همراهش به روش های مختلف تاسف خود نسبت به این حادثه دردناک را نشان دادند.

شماری از شهروندان کهگیلویه وبویراحمد با شرکت درآیین های شهادت رییس جمهور مردمی ایران اسلامی در برخی نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با ریختن اشک و نوای گریه احساسات خود در این خصوص را نشان دادند. امروز سه‌شنبه یکم خرداد ماه تقریبا همه محافل و فضاهای مجازی به موضوع شهادت حضرت الله سید ابراهیم رییسی اختصاص دارد اما بیشترین بازتاب این رویداد تلخ در فضاهای مجازی نمایان شده است.

تنظیم گزارش: سید مصطفی گنجی 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: